loading...

مجموعه آموزش های رایگان وبلاگ

ETS-mds بازديد : 10734 جمعه 08 اسفند 1399 نظرات (4)

مجموعه بزرگ تیونینگ برای تریلر های بازی یورو تراک 2 | سلام . امروز با پک بزرگ تیونینگ برای همه تریلر های بازی Euro Truck Simulator 2 در خدمت شما هستیم . این پک شامل انواع چراغ ، انواع رینگ ، گل گیر جدید و خیلی چیز های دیگر میشود که توسط SGdesign برای بازی طراحی شده . مد تیونینگ برای تریلر را در ادامه مطلب دانلود کنید .

 


اطلاعات مد و لینک دانلود

 

       دانلود فایل با لینک مستقیم

       نسخه های دیگر

       حجم فایل : 66 مگابایت

       رمز فایل فشرده : eurotruck-mods.rozblog.com

       منبع : وبلاگ مد یورو تراک 2

       ورژن مناسب : 1.40

       سازنده مد :SGdesign

       تاریخ انتشار : 2020

         اسکرین شات : وبلاگ مد یورو تراک 2



 

 

 

 


 

آموزش نصب مد :

فایل های scs را از حالت فشرده خارج کنید و ان را در این ادرس بزارید

my documents/euro truck simulator 2/mod سپس به بازی برید و قبل از انتخاب پروفایل خود دکمه ی edit را بزنید سپس mod maneger را بزنید و روی مد مورد نظر دو بار کلیک کنید.سپس کلید confirm را بزنید بعد وارد بازی شوید و لذت ببرید.

 

 

ارسال نظر براي اين مطلب
روزبه :

چرا مد رو فعال میکنم از بازی میپره بیرون

eurotrack2 :

سلام وقتی میخام فایل رو استخراج کنم میزنه Enter Pasvord چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ : پسورد فایل رو وارد کنید
eurotruck-mods.rozblog.com

eurotruck2 :

سلام من چند تا مود دانلود کردم میخام استخراج کنم رمز میخاد رمزش چیه ممنون
پاسخ : سلام
رمز فایل ها رو تو مطلب هم مینویسیم
eurotruck-mods.rozblog.com

GTAV :

برای 1.38 هم میاد


کد امنیتی رفرش
تبلیغات
تبلیغات                                                        


نظرسنجي
به کدام یک از کامیون های یورو تراک علاقه مندید؟
آمار سايت
  • کل مطالب : 566
  • افراد آنلاين : 4
  • بازديد امروز : 358
  • بازديد ماه : 2,216
  • بازديد سال : 196,276
  • بازديد کلي : 5,649,025
  • دسته ها
     : Euro Truck Simulator 2


     : American Truck Simulator


    دیگر بازی ها :
    تبلیغات