loading...

مجموعه آموزش های رایگان وبلاگ

ETS-mds بازديد : 1438 یکشنبه 30 شهریور 1399 نظرات (2)

مد کامیون Volvo Vnl Custom برای یورو تراک 2 | امروز با مد فوق العاده کامیون ولوو vnl 300 ، 420 ، 780 در خدمت شما هستیم . این مد توسط Cartruck برای جدید ترین ورژن بازی Euro Truck Simulator 2 طراحی شده که از ویژگی های این مد میتوان به حجم مناسب ، تیونینگ فراوان ، چندین شاسی و کابین اشاره کرد . هم اکنون میتوانید این مد را بصورت رایگان از وبلاگ مد یورو تراک 2 دانلود کنید .

برای دانلود مد به ادامه مطلب بروید .

 

 

 

 

اطلاعات مد و لینک دانلود

 

       دانلود فایل با لینک مستقیم

       حجم فایل : 34 مگابایت

       رمز فایل فشرده : eurotruck-mods.rozblog.com

       منبع : وبلاگ مد یورو تراک 2

       ورژن مناسب : 1.38

       سازنده مد : Cartruck

       تاریخ انتشار : 2020

         اسکرین شات : وبلاگ مد یورو تراک 2



 

 

 

 

 

 

 


 

آموزش نصب مد :

فایل های scs را از حالت فشرده خارج کنید و ان را در این ادرس بزارید

my documents/euro truck simulator 2/mod سپس به بازی برید و قبل از انتخاب پروفایل خود دکمه ی edit را بزنید سپس mod maneger را بزنید و روی مد مورد نظر دو بار کلیک کنید.سپس کلید confirm را بزنید بعد وارد بازی شوید و لذت ببرید.

 

 

 



ارسال نظر براي اين مطلب
عرفان :

آقا من این مود رو نصب کردم رفتم تو بازی اکتیو هم کردم ولی وقتی می خواستم برم رانندگی حتی با کامیون قبلی خودم می اومد بیرون گفتم شاید پروفایلم مشکل داشته باشه رو یک پروفایل دیگه هم نصب کردم بعد دیدم باز هم از بازی میاد بیرون آخر مود را حذف کردم بعد دیدم درست شد.

محمد امین طاهری :

سلام ببخشید میشه مود کامیون اسکانیا و ولووی مدل پایین(همون مدل هایی که تو یورو تراک یک بود (fh 12 و اسکانیا سری G)) رو قرار بدید؟
و آیا میشه رینگ و لاستیک قدیمی برای ورژن های جدید بزارید؟
ممنونم
پاسخ : سلام
چشم محمد جان حتما میزارم
فقط لاستیک های قدیمی رو نمیتونم قول بدم .


کد امنیتی رفرش
تبلیغات
تبلیغات                                                        


نظرسنجي
به کدام یک از کامیون های یورو تراک علاقه مندید؟
آمار سايت
  • کل مطالب : 566
  • افراد آنلاين : 7
  • بازديد امروز : 542
  • بازديد ماه : 23,223
  • بازديد سال : 217,283
  • بازديد کلي : 5,670,032
  • دسته ها
     : Euro Truck Simulator 2


     : American Truck Simulator


    دیگر بازی ها :
    تبلیغات